Dag 16 24 mei druivensap - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 16 24 mei druivensap - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 16 24 mei druivensap

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

25 Mei 2015 | Frankrijk, Narbonne

Vandaag naar Narbonne. Hier zullen we Hans treffen. We maken een eigen tripje zonder fietskaart deze kant op... AMMM verrassend, we komen langs mooie dorpjes, N-wegen en, verrassend, we worden door de wijnvelden gestuurd. Heel mooi maar uitzichtloos, lachen gieren brullen.
Verdwaald ? Jazeker! We zoeken het hoogste punt op en kijken rond als indianen!! En zien in de verte, auto 's rijden die kant op dus... Rustig rijden we Narbonne in. Het eerste beste hotel nemen we maar. Gelukkig, er is nog plek op deze pinksterdag !!

Niet veel later ontmoeten we Hans en Jacqueline. We maken er een gezellig dagje avond van.

• 25 Mei 2015 - 21:54

Mariom:

Heeeeeee moppies
    Nou eindelijk in spanje. Het einde komt dus in zicht. Jullie zien er goed uit. Tineke en ik gaan dat volgend jaar doen, dezelfde route.
    Gr marion