Dag 14 vandaag 22 mei - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 14 vandaag 22 mei - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 14 vandaag 22 mei

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

22 Mei 2015 | Frankrijk, Nîmes

Dit is een rustdag geworden. We zijn nu in de buurt van Nimes, gelukkig hebben we een goed hotel .

Net naar de markt geweest, fietsen gepoetst, inkopen gedaan enz.

De zon schijnt, we hebben een zwembad, wat hebben we nog meer te wensen ...

Lieve groet van ons 3

• 22 Mei 2015 - 23:03

Marion:

Lekker he zo een rustdag. Morgen er weer tegen aan. Jullie schieten al op.
    Gr marion

• 23 Mei 2015 - 17:11

Jack :

Rob, ik ben best wel trots op jou prestatie
    Alle 3 de mannen succes en mooi weer gewenst
    Jack

• 23 Mei 2015 - 19:21

Lodewijk:

hai met Lodewijk, sorry dat ik zo laat reageer maar dat komt door een mislukte oog operatie. Naar een verlenging van 1uur plus nog een uur hing ik met mijn voeten aan het plafond,maar nu jullie dit lezen kan je toch nog even lachen om Lodewijk ,maar is het wel vol te houden ? Je moet wel Gerrit ,anders moet ik je broer Jan bellen ,op zijn 06 .?dan kan je beter in Spanje blijven wonen ,dat begrijp je wel hè! Als het te stijl word ,stap je gewoon af ,ga je een stukje lopen ik zal er met niemand over praten . Maar nu moet ik de beenham snijden voor op het broodje de hond kan niet meer wachten Doen jullie voorzichtig Lodewijk.

• 23 Mei 2015 - 21:26

Jess&Marco:

He lieverds!!
    Wat onwijs leuk allemaal. Ik ben blij dat jullie nou eindelijk even die lijven van jullie de rust gunnen die ze dubbel en dwars verdiend hebben! Dus morgen de grens over... Wat een heerlijk vooruitzicht!! Even een tipje voor later: niet de kustweg vanaf Barcelona richting torrevieja nemen... is gevaarlijk, smal en druk.
    Hele dikke zoenen van ons en zet m op!! We zijn onwijs trots op jullie!!
    xxxxx

• 24 Mei 2015 - 09:39

John:

Hoi kampioenen fijn dat het goed gaat. En zonder lekke banden? Die rust dag hebben jullie zeker verdiend. En nu dicht bij de zee. Ook nog even pootje baden tussendoor.
    Gerry vergeet niet je bandenspanning, 6 bar, haha
    Petje af voor jullie
    Een veilige mooie rit verder toegewenst

Groet John en Christa

• 24 Mei 2015 - 21:16

Diliana:

Hallo Mannen van het goede leven, want al met al is het toch geweldig allemaal!! Het is toch ook een prachtige vakantie.

Wij zijn heel trots op de prestatie die jullie leveren!!
    Voor de komende dagen heel veel succes!!