Dag 12 respect voor de bolletjes trui - Reisverslag uit Aubenas, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 12 respect voor de bolletjes trui - Reisverslag uit Aubenas, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 12 respect voor de bolletjes trui

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

21 Mei 2015 | Frankrijk, Aubenas

Vandaag een mooie dag met meerdere mooie lange klimmen van ca 12 km. In totaal hebben we 110 km gereden. Het was afzien maar te doen. Enorme uitzichten maakte de dag goed.

Moe en voldaan zijn we aangekomen in Aubenas. We voelen onze benen...

Ik was vandaag in mijn element, Rob vertelde mij enige dagen over de Tour de France, die diverse kleuren van shirts geïnspireerd was en ben ik van de bolletjes trui de berg "etappes ". Ik waande me als renner, Rob in mijn wiel, tot boven, wouw, hij blijft bij me, hij 69 en ik 51. Rob feliciteerde me. Ik werd stil en bedacht me hoeveel jaar ik nog zou kunnen trainen om dit niveau van hem te halen ! Sportief maar voor mij heeft Rob gewonnen, hij is een atleet en renner in hart en nieren. Het woord respect doet te kort voor hem. Dank voor de fijne dag.

  • 21 Mei 2015 - 08:48

    Ben:

    Leuk stukje weer :) En het is goed te lezen dat mijn broertje Rob het zo goed doet.
    Succes met het vervolg van de tocht. Zitten jullie ongeveer op de helft?
    Groet, Ben

  • 21 Mei 2015 - 09:25

    Marion:

    Ik stem op ger, heb het van een afstandje bekeken.
    Gr marion

  • 21 Mei 2015 - 12:13

    Lynne:

    Opie joepie je kunt het dat weten wij heel goed nog heel veel plezier en bEn je al een beetje moe wel heel stoer van je ik heb het nog ge zegt op school als je me weer ziet heb ik twee beugels in mijn mond xxxxxx van lynne doei!!!

  • 21 Mei 2015 - 13:07

    Bob:

    Dus je mist me nog niet als klim maat .
    Ben blij dat Rob mij taak overneemt hahahah
    Ben trots op jullie en wou dit ik erbij was geweest, maar ik volg jullie elke dag

    Groeten Bob

  • 21 Mei 2015 - 19:05

    Henny En Yolanda.:

    Hè Robbie even een reactie van je schoonzus en zwager.
    We zijn trots dat je het tot nog toe zo ontzettend goed gedaan hebt, grote klasse hoor er zullen er niet veel zijn die je het na doen, nou man ga zo door en geniet van je prestatie en tot volgende maand.
    Groeten vanuit Haarlem.

  • 22 Mei 2015 - 20:18

    :

    Hoi jongens.
    Ik vindt het FIJN voor jullie,dat het goed gaat
    Rob is wel wat gewend. Vooral Ger en Paul
    ,weinig gefietst vroeger,daarom vindt ik het knap van jullie .
    Jongens hou dit vol.Toen ik wedstrijden reedt.heb vaak tegen Rob gezegd
    Waarom rij jij geen wedstrijden.maar daar is niks van gekomen, want ik wist
    dat hij dat aankon, jammer.
    Ik wens jullie veel sterkte.
    Groeten Ton.en Liza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger, Paul en Rob

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 8923

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 10 Juni 2015

De 3 fietsketiers naar Spanje.

Landen bezocht: