dag 5 - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

13 Mei 2015 | Frankrijk, Verdun

We hadden weer een schitterend hotel, dank Marion. Goed geslapen lekker gegeten te veel maar ze hadden gezegd als je dit gaat doen eet je er nooit meer nou wij wel. Vanmorgen vertrokken zoeken naar de track waren we 6 km vanaf dus eerst terug. Paul kon hem vinden dus van start. Prachtig weer en alles ging perfect. Zitten nu in Verdun 135 km op de teller en voldaan. Laatste stuk moesten we bijten maar de berggeit ging op kop en we hebben alleen zijn zwarte achterband gezien, top Rob heeft ons er weer door gesleept vandaag. gr de Pageros

• 13 Mei 2015 - 21:46

Marion:

Fijn dat alles goed is. Jullie zitten al een eind op weg.
    Gr marion

• 13 Mei 2015 - 22:06

Marco:

Hoe gaat het met het materieel mannen? Paps hoe gaat het met je fiets? houdt ie het een beetje?
    Jullie zijn al lekker op weg... Volhouden!!
    Marco

• 14 Mei 2015 - 20:52

Bob:

Kanjers
    Hoop dat jullie het naar je zijn hebben.
    Ger , heb je al een paar keer met God gesproken ??
    Wat zou ik graag met jullie zijn meegegaan.

Veel succes en Plezier en rij voorzichtig
    enne toutes droites ( altijd rechtdoor )

Groeten

• 16 Mei 2015 - 17:00

Anita:

Lieve pap, Ger en Paul,

Wat gaan jullie goed! De foto's zien er ook heel gezellig uit, volgens mij gaan jullie lekker!
    Wij zijn ook weer heelhuids terug uit Italië en hebben het ook erg leuk gehad! Ik ben trots op je pap, dat je zo een prestatie levert! Heel veel succes en plezier! Kusjes van je dochter!

• 16 Mei 2015 - 17:07

Maurice:

Hoi bikkels, hier even een berichtje van Maurice, ik begrijp dat jullie een super mooie trip maken en dat het erg goed gaat dat is geweldig om te horen de foto's zien er goed uit! Ik hoop dat het vervolg ook zo lekker gaat en dat jullie er maar van mogen genieten!

Veel plezier en be carefull! Groet Maurice

• 18 Mei 2015 - 23:30

Piet:

Hee boys mooie side we hebben het wel over jullie op het cluppie........Hans moet aanpoten om bij jullie te komen hi hi......ik wens jullie veel fun en volg jullie....gr Piet en Carla