dag 2 en 3 - Reisverslag uit Ardennes, België van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit Ardennes, België van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

11 Mei 2015 | België, Ardennes

Dag 2

Na een goed ontbijt zetten we onze reis door richting België op zich een mooie route als we opeens een beetje verdwalen geplande route 95 km we komen uit op 128 het plaatsje tienen maakt alles weer goed ,vele gezellige restaurants en barretjes we kiezen voor de tai heerlijk gegeten er blijkt nog een biker in het hotel te zitten een Nederlander ? We gaan en morgen ontmoeten ....

Dag 3
Vandaag de Ardennen in richting namur we volgen onze biker Erik ,,21 jaar
Hij fietst voor de Nierstichting en zijn oma die over is ..
Erik kiest voor de snelle route en we gaan met hem mee halverwege besluiten we om op onze navigatie over te gaan mooie route en veel klimmen geblazen moe maar voldaan komen we aan in onze prachtige gast house 92 km en 6.5 km omhoog
Een heerlijke douche ... Biertje en pasta op naar dag 4 word vervolgt ...

• 11 Mei 2015 - 21:26

Joke Klein:

Ik vind jullie heel moedig en heb er grote bewondering voor. Sterkte en op naar dag

• 11 Mei 2015 - 21:48

Marion:

Wat heerlijk dat het goed gaat. Zijn de hotels ook goed of is het behelpen.
    Gr marion

• 11 Mei 2015 - 22:45

Evert:

leuk dat ik jullie kan volgen jammer dat jullie steeds omrijden maar dat zijn wij gewend ha ha ik ben vanavond door mijn enkel gegaan met partijtje voetbal lekker handig nou succes en houw ons op de hoogte groetjes

• 12 Mei 2015 - 10:56

Jessica:

Geweldig om te lezen!! Het lijkt of jullie er echt van genieten en dat is het belangrijkste! Wat een avontuur... zet m op mannen!! Het thuisfront is trots op jullie!!
    Xxx