Dag 24 1 juni de finale - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 24 1 juni de finale - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 24 1 juni de finale

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

02 Juni 2015 | Spanje, Torrevieja

Vandaag vroeg wakker geworden in Denia. Gerrie zit al te draaien, we hebben besloten het laatste stuk door te rijden en niet meer af te laten hangen van 20 km, het zal toch 140 km worden vandaag.
Lekker vroeg vertrekken we. Het zonnetje staat al hoog en warm op ons te wachten. We rijden de N332 a,f de welbekende kustweg richting Valencia. In Althea doen we een koffiestop. Voor Benidorm krijgen we een mooie afdaling van 6 km, zo hebben we ze niet meer gehad, althans het omhoog gaan merk je nauwelijks meer. De borden Valencia komen dichtbij, hier mis ik de afslag.

Even fietsen we een stuk gescheiden. Ik rij alweer gauw Valencia binnen en dan denk je hoe vind je elkaar weer in deze grote stad!! Na een broodje en koffie ga ik toch weer verder, wachten heeft ook geen zin en het is mij een bekende weg naar Torrevieja.

Muziekje op en gaan. Niet veel later rij ik lek, ook dat nog. In de schaduw verwissel ik mijn band. Niet te geloven wie daar aan komen rijden...
Snel zetten we onze reis voort. We praten weer bij en blij met elkaar het laatste stukje te doen en dat we geen pech enzo hebben gehad.
En op juist dat moment breekt Gerrie zijn ketting! Nou snel repareren.

Bij Guarda Mar nemen we onze laatste stop, een drankje is wel verdiend.

We rijden naast elkaar de straat binnen door naar het appartement.
We proosten en feliciteren elkaar, we hebben het toch maar gedaan.

Tijd voor een feestje?
De oma's willen me niet horen ..
Morgen, hoor ik ze zeggen .......??

  • 02 Juni 2015 - 13:37

    Ben:

    Gefeliciteerd, wat een prachtige prestatie!! We (Lia en ik) hebben met genoegen jullie reisverslagen gelezen en de foto's bekeken.

  • 02 Juni 2015 - 16:49

    Marion:

    Heerlijk dat alles goed is gegaan. Nu nog effe lekker rusten.
    Gr marion

  • 02 Juni 2015 - 16:58

    :

    GEFELICITEERD.
    DE FANVARE EN DE RONDE MISSEN
    STAAN MAANDAG KLAAR,OM JULLIE
    TE ONTVANGEN,EN GAAN DAN OP DE FIETS
    NAAR AMSTERDAM EN HAARLEM.
    DAT LIJKT MIJN LEUK,JULLIE OOK WEL DENK IK.
    JONGENS, NOG EEN PAAR FIJNE DAGEN.
    SPORTGROETEN UIT HET MOOIE HAARLEM.
    TON.




  • 02 Juni 2015 - 18:17

    Joke En Hans:

    Geweldig mannen, wat een prestatie. We hebben jullie op de voet gevolgd via het verslag en dit is grote klasse. Ga lekker genieten van jullie heel verdiende rust en nogmaals GROTE KLASSE !!!!
    Joke en Hans

  • 02 Juni 2015 - 20:56

    Anne:

    Hartelijkgefeliciteerd met jullie overwinning. we zijn trots op jullie prestatie.

  • 02 Juni 2015 - 21:31

    :

    Fanfare verkeerd geschreven,Ton.

  • 02 Juni 2015 - 22:26

    Harry&Yolanda:

    Hè Rob en je fietsmaatjes, wat een prestatie en fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen.
    Geniet nu maar van jullie rust, want dat word wel afkicken na zoveel dagen presteren.
    De groetjes van Yol en Harry, tot snel.

  • 02 Juni 2015 - 22:37

    Jan:

    Van harte met jullie prestatie! (wat u zegd baas) Toppie hoor.

  • 03 Juni 2015 - 21:37

    Rowena:

    Knap gedaan mannen!

    Super nu even lekker genieten van de zon,strand, zee en lekkere tapas

  • 04 Juni 2015 - 21:49

    Peter Hegman:

    Mooie prestatie, was leuk om de verhalen te lezen.

  • 06 Juni 2015 - 04:30

    Rolf Wieringa:

    Hoi Toppers,

    Ben blij voor jullie dat jullie met veel plezier jullie deze reis goed hebben doorstaan.
    Paul ik spreek je t.z.t.t nog wel en ben benieuwd naar je ervaringen van deze tocht per fiets.

    Groeten,
    Rolf ,Marjan,Lidia en Menno
    Almere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger, Paul en Rob

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 1641
Totaal aantal bezoekers 8954

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 10 Juni 2015

De 3 fietsketiers naar Spanje.

Landen bezocht: