Dag 23 zondag 31 mei - Reisverslag uit Denia, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 23 zondag 31 mei - Reisverslag uit Denia, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 23 zondag 31 mei

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

01 Juni 2015 | Spanje, Denia

Weer de eenna laatste fietsdag. Ons plan is dan tot Denia, dan hoeven we maandag nog maar ca 140 km tot onze eindbestemming.

De dag begint al warm. Iets eerder vertrekken we, ook al een paar dagen, dan normaal, 7 uur. Er is al veel volk op de weg en veel wielrijders die ons al aanmoedigen. Je zou bijna kunnen zeggen zondag fietsdag.
Uitgeput door de hitte komen we in Denia aan. Het was een betere dag als gisteren, dat fleurt ons weer op. Al snel vinden we een klein appartement. Nog even tijd om het strand op te gaan en een drankje te nuttigen.

• 02 Juni 2015 - 09:43

Hoi

• 02 Juni 2015 - 10:06

Hoi manen.
    Rob bedankt voor je bericht
    2600 km.Jongens wat knap.Ik ben al aan trainen.
    Om het volgend jaar ook te doen.Wat FIJN dat jullie op tijd aankomen,,
    en een paar dagen tot rust te komen,Het zal wel mooi weer zijn bij jullie.
    Hier is het slecht weer.Donderdag wordt het zomer 30 graden, Ze zitten er vaak naast.
    Dus we wachten het maar af.Als het maar goed vis weer is.
    Jongens ik wens jullie een nog paar fijne dagen toe,geniet er van.