Dag 18 26 mei De kustlijn - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 18 26 mei De kustlijn - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 18 26 mei De kustlijn

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

27 Mei 2015 | Spanje, Barcelona

Vandaag is een heerlijke dag de zon schijnt en we zijn opperbest gehumeurd.

Het heeft er toch wel ingeslagen al die kilometers. We rijden het centrum van GIRONA in. Hier is het waar we niet verder kunnen en de trein pakken tot BARCELONA. Het loopt voorspoedig ff een rust moment met de boemel trein. Hier uitstappen richting ALICANTE. We volgen de kust verder richting het zuiden we doen leuke badplaatsen aan. Rond de klok van 17 uur zoeken we een fijn hotelletje op.

• 27 Mei 2015 - 17:04

Rowena:

Knap hoor! Nu de laatste loodjes!
    Jullie kunnen het

Xx rowena

• 28 Mei 2015 - 16:33

Michel En Pieta:

Hoi ger,paul en rob,

Leuk om te lezen dat jullie reis voorspoedig gaat en dat jullie al in spanje zijn.
    Ik vind het nog steeds een hele prestatie wat jullie doen. Echt Top!!
    Het laatste stukje en dan lekker relaxen met een koude cerveza.
    We zijn benieuwd naar alle verhalen.