Reisplanning komende dagen - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Reisplanning komende dagen - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Reisplanning komende dagen

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

19 Mei 2015 | Frankrijk, Grenoble

In de foto's het reisschema voor de komende dagen woensdag 20 mei tot en met maandag 25 mei.

• 19 Mei 2015 - 23:15

Tineke:

Hè mannen, ziet er goed uit allemaal. Ik kan helaas niet alle foto's openen. Maar wat ik kan zien is top. Wat gaan jullie trouwens goed zeg! Wat een afstand hebben jullie al afgelegd, ben hartstikke trots op jullie. Hoop dat het zo mag doorgaan allemaal. Hier missen jullie niet veel voor wat betreft het weer. Koud, regen, hagel, harde wind maarrrr wel af en toe een zonnetje! Hele fijne en mooie dagen nog mannen en sterkte met de " kuitenbijters"!!

• 20 Mei 2015 - 09:32

Jessica:

Heeee mannen!!
    Wat onwijs leuk en goed om te lezen!! Kan me voorstellen dat jullie vol schoten bij de rit van al dat moois. En natuurlijk van xe inspanningen en overwinningen. We zijn onwijs trots op jullie alledrie!! Geweldige ervaringen en avonturen!! Geniet!!!
    Xxx

• 20 Mei 2015 - 11:44

Hans:

Hoi Kampioenen
    Goed werk ,ga zo door wij zijn allemaal trots op jullie . neem ook je rust en geniet ook een beetje
    Ik denk dat jullie nu in TOP conditie zijn. Hier gaat alles zijn gang alleen Evert heeft zijn enkel verzwik
    en doet Ruudje de trainingen.
    Wacht op het volgende bericht
    Groet Hans en Jac

• 20 Mei 2015 - 12:54

Roel:

Hoi mannetjes,
    Geweldig hoe jullie bezig zijn helemaal en wat gaan jullie snel.
    De Meester(hans) komt jullie snel opzoeken om jullie nog wat ektra te motiveren,
    Maar dat is volgens mij niet nodig maar wel altijd heel gezellig.
    Oké jongens ga zo door en Paul met zo een conditie wordt je weer opgesteld.
    Nu mannen nog heel veel kracht en plezier en ik blijf jullie volgen van uit mijn bank haha

Gr Ellis& Roel.

• 21 Mei 2015 - 01:54

Marco:

Fietsketiers! Het gaat goed he? Schrijf even in een volgend verslagje hoe jullie je voelen en of de vermoeidheid al een rol begint te spelen. Planning ziet er goed uit! Spanje is nu echt in zicht..
    Succes !! Marco

• 21 Mei 2015 - 23:57

Diliana:

Jazeker Spanje is in zicht, ga zo door, neem op tijd je rust en geniet van de omgeving!!
    Niet te overmoedig worden!!
    Het is nog een lange weg te gaan!
    Maar het gaat echt de goede kant op! ⛳️⛳️⛳️