Dag 9 - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

17 Mei 2015 | Frankrijk, Cluny

Dag 9

17 mei zondag markt dag

Vandaag een heerlijke relax dag gereden (nabij Maçon) ipv een rustdag. We zijn in Cluny aangekomen. De rit ging over een oude spoor, waar ze een fietspad van hebben gemaakt, ca 90 km. Het grote gedeelte was wijnranken en mooie landschappen met glooiende klimmetjes. Het weer was voortreffelijk, de vooruitzichten blijven goed. In Zuid Spanje is de temperatuur hoog, voor zover we horen en zien.

• 18 Mei 2015 - 09:18

Hans Berkenbosch:

Hoi kampioenen
    Hoop alles okee .Wij zijn ons ook al aan het voorbereiden op de trip naar Spanje.
    Vrijdag ochtend gaan we op tijd weg ,hoop jullie zondag te treffen !!!!!!
    Kunnen jullie ook Jac haar mail adres toevoegen ze vind het ook leuk jullie te volgen
    jacqueline_kleijn@hotmail.com het is hier nu koud
    Gr Hans Jac

• 18 Mei 2015 - 18:49

Hoi manen.
    Goed krachtvoer eten voor morgen
    En licht rijden,goed voor de spieren.
    Weer een paar tips,van die ouwe veteraan, ha ha.
    Jongens,veel sterkte.
    Ton Meure.

• 18 Mei 2015 - 20:32

Anita:

Hoi fietsfanaten,
    De foto's zien er gezellig uit, mooi zonnig weertje..
    Nog geen last van de billetjes?
    Top hoor, heel goed van jullie!
    Zet hem op pap!
    Kusjes, anita

• 18 Mei 2015 - 22:07

John Schnater:

Fantastische mooie toer. Wat moeten jullie een rijk gevoel hebben. Volhouden het gaat goed zo

• 19 Mei 2015 - 16:38

Frans Rose:

Hallo mannen,

Ik hoorde vandaag van Hans van jullie fantastische trip naar Spanje. Ik vind dat super top van jullie. Wat een enorme prestatie en gaaf dat jullie al zo relaxed zo ver gekomen zijn. Ik ga jullie nu verder volgen. Heeeeeel veel succes verder!!

Groetjes Frans

• 19 Mei 2015 - 18:39

Jan Van De Paverd:

geweldig dat jullie al zo n eind op weg zijn, en hoop dat het lekker blijft gaan!
    ik heb er wel vertrouwen in.
    wat een geweldige trip zeg.
    maar jullie worden wel gemist op trainen hoor!
    of dat nog in te halen is?
    we gaan het zien.
    nog heel veel plezier ik blijf jullie volgen!
    groetjes Jan