Dag 8 Marktdag - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu Dag 8 Marktdag - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Ger, Paul en Rob - WaarBenJij.nu

Dag 8 Marktdag

Door: Pagero

Blijf op de hoogte en volg Ger, Paul en Rob

17 Mei 2015 | Frankrijk, Verdun

Dag 8

Markt dag

Vandaag heerlijk relax gereden, circa 135 km. We zitten nu rond de 1000 km. Het was prachtig weer, we beginnen al op te kleuren en moeten ons goed beschermen tegen de zon. De omgeving word vlakker dus ook minder klimwerk.

  • 17 Mei 2015 - 20:01

    Marion:

    Nu gaan jullie toch klimmen. Jammer dat ik mijn ontslag heb gekregen als reisleider.
    Doen jullie best. Gr marion

  • 18 Mei 2015 - 11:00

    :


  • 18 Mei 2015 - 11:19

    :

    Hoi hoi.
    Als ik dit allemaal lees ,en hoor,gaat het allemaal goed met jullie.
    Bijna op helft,knap hoor.Jongens kijk uit voor het door zitten
    Hou alles vet,een tip van een oude veteraan
    Als ik het zo zie.leven veel mensen met jullie mee.
    Ook de tv heb ik gebeld voor een opname. Dus blijf jullie best doen.
    Ik kijk weer uit,naar een leuk bericht van jullie.
    Groeten van Ton en Liza.uit het mooie Haarlem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger, Paul en Rob

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8968

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 10 Juni 2015

De 3 fietsketiers naar Spanje.

Landen bezocht: